czwartek, 21 kwietnia 2011

Tumblr

Wejdż na tumblr.com. Wyświetli ci się strona główna. Żeby korzystać z tumblra musisz się zarejestrować ale nie martw się to nie jest trudne :)
1.Na stronie głównej wpisujesz swój mail w okienku zaznaczonym nr.1
2. Następnie w okienku nr. 2 hasło
3. Potem adres url jaki chcecie aby wasz blog na tumblr mial
4. I klikasz "start posting"
5. Wyświetli cie się małe okienko gdzie musisz wpisać tytuł swojego bloga
6. Jeśli chcesz możesz dodać zdjęcie profilowe
7. Klikasz "show all appearance options"
8. Wyświetli ci się strona edycji twojego bloga jesli chcesz możesz zmienić np. tło. Jak juz zrobisz wszystkie    rzeczy kliknij "save+close"
Teraz wejdź na mojego bloga http://babydollworld.tumblr.com/
9. Gdy wyświetli się mój blog kliknij w prawym górnym rogu "follow"
10. Jeśli spodobał ci się jakiś post to jego także możesz lubić wystarczy kliknąc w zaznaczone na obrazku w czerwonej ramce nr.10
11. Wyświetli się mój post i teraz w prawym górnym rogu pojawiły się nowe ikonki. Zeby polubić post wystarczy kliknąć serduszko.
12. A jeśli byś chciał ten post na swoim blogu kliknij "reblog"
13. Gdy klikniesz to przeniesie cie to to edycji postów gdy chcesz możesz dodać coś od siebie ale także możesz po prostu wkleić to samo.Gdy post będzie już gotowy klikasz "reblog post" i gotowe post jest na twoim blogu ;)


Mam nadzieje, ze pomogłam jesli macie jakieś pytania to piszcie :)

Brak komentarzy: