czwartek, 21 kwietnia 2011

Loteria

Nie dawno założyłam bloga babydollworld.tumblr.com/ blog jest o modzie i jest w języku angielskim. Chce aby blog był znany więc organizuje loterie w której będzie można wygrać nagrody ale jest jeden warunek trzeba kliknąć "follow" na moim blogu(niedługo dodam instrukcje jak to zrobić)
Nagrody:
Nagrody mogą przybywać albo ubywać będzie to zależeć od liczby zgłoszeń. Mam nadzieje, że dużo ludzi skorzysta z tej okazji. Gdy klikniecie "folllow" na moim blogu to napiszcie tu komentarz, że sie zgłaszacie i nazwę waszego bloga na tumblr, a i oczywiście co juz macie ;)

babydollworld.tumblr.com/

 instrukcja

Edit: Uznałam, ze jeszcze założę bloga na blogspocie pt. babydollworld.blogspot.com/ więc jesli ktoś nie chce zakładać bloga na tumblr. to może wziąć udział w loterii ale gdy osoba będzie lubić moje oba blogi to będzie miała 2 krotnie większa szanse na wygrana i możliwe ze dodam specjalna nagrodę dla tych co polubią mojego bloga na tumblr.

Brak komentarzy: