poniedziałek, 25 kwietnia 2011

metamorfoza karina765Super

Przed: Po pierwsze okropna fryzura!! Po drugie ta spinka wygląda tandetnie.
Po: Zmieniłam ci fryzurę i kolor włosów. Pomalowałam usta czerwoną szminką i do dopełnienia wpięłam we włosy czerwoną róże.
2/10
Przed: Po pierwsze spódnica jest krzywo. Ta bluzka tu nie pasuje, dziwnie wygląda ten nadruk taki wystający. Ta torebka do tych rajstop w ogole nie pasuje.
Po:Stworzyłam czarna sukienkę z kilku ciuchów. Dodałam do tego białą koszule, pikowana chanel i czarne szpilki.



Lepiej przed czy po?

4 komentarze:

kitmerson109 pisze...

lepiej po!!

karina765Super pisze...

ta.. tylko ja nie mam jeszcze tej fryzury za sp.Chyba ci sie cos pomylilo bo ja mam calkiem inna doll;p

pienkna95 pisze...

teraz masz inna mozliwe poniewaz ja wczesniej je robie i jesli mam czas to wstawiam na bloga......i ja nie patrze na liczbe sp...

Lucky Pony pisze...

o wiele lepiej po