niedziela, 24 kwietnia 2011

metamorfoza grzegorz123_11

Przed: Bardzo ładnie podoba mi się
Po: Zmieniłam fryzure i pomalowałam ci oczy fioletowym cieniem i czarna mascara
9/10
Przed: Twarz byłą super ale już strój jest okropny ale nie dziwie ci sie przy takiej szafie
Po: Jak już wspomniałam moim zdaniem nie masz ładnych ubrań na prawdę miałam kłopot z dobraniem czegoś. Założyłam ci brązowa sukienkę do tego czarne rajstopy, sznur pereł i ciężkie buty. Nie jestem zadowolona z metamorfozy ale na prawde miałam kłopot.
2/10
Lepiej przed czy po?

4 komentarze:

martyna22_1998 pisze...

Każdy ma swój gust. :] Naprzykład mi sie bardziej podoba moja lalka niż twoja metamorfoza. Ale dobra :]

Anonimowy pisze...

Twarz lepsza przed, a ubiór po ;)

Unknown pisze...

Twarz przed, upiór po :)
Proszę metamorfoze :)
MissRoxi.x333

pienkna95 pisze...

zgloszenia do metamorfoz prosze pisac w mojej ksiedze gosci